Aanmelden

Wij nemen patiënten aan!

directaanmelden


U kunt zich bij ons inschrijven en een afspraak maken voor een intake. U kunt voor de deur gratis parkeren en de praktijk is goed toegankelijk voor mindervaliden!

Mocht u geïnteresseerd zijn om patiënt te worden, dan kunt u tijdens openingstijden bellen of u kunt zich via onze website aanmelden, wij nemen dan contact met u op. Natuurlijk mag u ook langskomen om u in te schrijven. Naast uw persoons – en adresgegevens willen wij ook vragen naar uw algemene gezondheid. Het is belangrijk te weten hoe uw algemene gezondheid is mede vanwege bijvoorbeeld allergieën en medicijngebruik. We verzoeken u de Gezondheidsvragenlijst  voor het eerste bezoek in te vullen en. Zo weten we precies waar we bij tandheelkundige behandelingen rekening meer moeten houden wat uw gezondheid betreft.

Als u voor het eerst komt vragen wij u aandacht voor het volgende

  • Wij vragen u vriendelijk om voor uw eerste afspraak hier in de praktijk aan uw vorige tandarts te vragen om uw gegevens en röntgenfoto’s door te sturen naar ons. Dit voorkomt bijvoorbeeld het onnodig maken van röntgenfoto’s. Is uw laatste tandartsbezoek al langere tijd geleden of heeft u geen vorige tandarts meld dit dan even. Wij maken in overleg nieuwe röntgenfoto’s (bitewingfoto’s)  als deze meer dan 2 jaar geleden voor het laatst zijn gemaakt.
  • Het BurgerServiceNummer (BSN) is een uniek en persoonsgebonden nummer, dat iedereen die in Nederland bij een gemeente staat ingeschreven heeft. Uw BSN staat op uw paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. Alle overheidsorganisaties gebruiken het BSN. Ook de gezondheidszorg moet vanaf 1 juni 2009 het BSN van de patiënt in de administratie opnemen. Wij vragen u om een geldig legitimatiebewijs en uw verzekeringspas mee te nemen.Voor meer informatie over het BSN nummer vindt u op www.burgerservicenummer.nl 

Goed om te weten

  • Indien u verhinderd bent op het afgesproken tijdstip horen wij dit graag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk 24 uur van te voren. Bij geen of een te late afzegging kunnen de kosten voor de gereserveerde tijd bij u in rekening te brengen.
  • Wij doen ons uiterste best om op tijd te werken. Van u vragen wij om op tijd, minimaal 5 minuten voor aanvang van de afgesproken tijd, aanwezig te zijn in de praktijk.
  • Soms kan het  voorkomen dat een behandeling echter iets langer duurt dan verwacht. Als u heeft moeten wachten zullen we ook voor u de tijd nemen die nodig is. Heeft u geen tijd om te wachten dan kunnen we desgewenst een nieuwe afspraak maken.
  • Wij verzoeken u wijzigingen in uw gegevens zoals adres, telefoonnummer, e-mailadres  en verzekering tijdig aan ons door te geven.. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen van het niet of niet tijdig doorgeven van wijzigingen.
  • Wanneer er veranderingen zijn in uw gezondheid of de medicatie die u gebruikt horen wij graag van u.
  • Het is storend als uw mobiele telefoon afgaat terwijl u in de stoel ligt voor een behandeling wij vragen u daarom deze uit te zetten in de behandelkamer. Indien er een dringende reden is om toch bereikbaar te zijn dan werken wij hier natuurlijk graag aan mee.
  • Waak zelf over uw eigendommen. Tandartspraktijk Graveland is niet aansprakelijk voor diefstal, schade en/of verlies van uw eigendommen. U wordt geadviseerd uw eigendommen niet onbeheerd achter te laten.

directaanmelden